camilla.reismee.nl

Toekomstplannen

Vorige week was proefexamen week, deze twee weken nog les, twee weken studie vrij en dan is het eindexamen tijd! Met het einde heel dichtbij in het zicht wordt het maken van plannen voor de zomer en volgend jaar steeds belangrijker. Door een ‘foutje\' van de kunstleraar met school deadlines is de eind kunst tentoonstelling een weekje onverwacht vervroegd. Gevolg: alle kunststudenten in de stress, nog een weekje door zetten en dan is het alleen nog maar natuurkunde, wiskunde, wereld religies, Engels en Spaans over.

Ondertussen gaat alles in het Muwci leven door. Gisteren was het tijd voor ‘Bold for a Cause\', net als vorig jaar zijn er weer zo\'n 10 meiden en 20 jongens kaal gegaan, waaronder mijn kamergenootje. Het is allang niet zo raar meer als de eerste keer zoveel kale mensen zien rond te lopen, maar helemaal normaal is het zicht ook niet. De verjaardagen zijn als altijd ook deel van het weekritme, deze week 3 verjaardagen in een rij, tot 12 uur opblijven dus, de moeheid begint aan te slaan! Nu ook een verjaardagdiner voor mijn huisgenootje, dus te lang kan ik het verhaaltje niet maken. Trivenis, hele nieuwe uitgeprobeerd in de laatste periode met als hoogtepunten Latin Dance, aerial acrobatics (je-weet-wel, met zo\'n doek aan het plafond) en een waterpolo triveni opgestart, groot succes!

Over de zomerplannen: op 1 juli kom ik weer terug naar Nederland, wat betekent dat ik 6 weken reistijd heb in India (en Nepal). Na de diploma uitreiking vertrek ik meteen naar Delhi, om vervolgens voor 5 dagen treinen en jeeps richting Leh in Ladakh (Noord-India) te nemen. Leh is al op 3200m hoogte, maar we zijn van plan met 8 studenten en 2 leraren van school een 6100 m hoge berg te beklimmen, Stok Kangri! Ik heb er nu al onwijs zin in, handschoenen en ijshouwelen gaan mee in de tas!

De plannen voor volgend jaar zijn ook gemaakt: vanochtend de bevestiging voor Canada getekend en opgestuurd! Vancouver it is next year! Het is allemaal heel erg onwerkelijk en spannend, ik denk dat ik eerst twee rustige maanden thuis nodig heb om me klaar te ‘denken\' voor Canada en alles van de geweldige twee jaar in India te verzinnen. Raar hoor, de selectie voor eerstejaars die volgend jaar ons plekje gaan innemen is al begonnen. Dan is de twee jaar alweer bijna over! Nog eventjes genieten van de verjaardagfeestjes en kikkers in mijn kamer!

Liefs, Camilla

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!