camilla.reismee.nl

First Impressions

Ik ben in INDIA! Wow, het is hier zo ontzettend mooi! Gisterochtend stond ik om 5 uur op Schiphol met Shanina. Daar heb ik pap, mam, Vivian en Yannick uitgebreid uitgezwaaid voordat ik het vliegtuig in ging. We hebben een hele fijne vlucht gehad zonder problemen, ik heb alleen niet kunnen slapen. Om 23:30 (lokale tijd) kwamen we aan op Mumbai. Het eerste wat opviel toen ik uit het vliegtuig liep was een geur, een onbeschrijfelijke, sterke geur. Ik was meteen nat van de vochtigheid en de hitte (30 graden). We werden opwacht door onze tweedejaars uit Nederland en een eerstejaars uit Indonesië, die ook net gearriveerd was. Er stond een jeep met chauffeur voor ons klaar die ons naar de campus zou brengen. Die autorit was echt de rit van mijn leven. Het was een reis van 4 uur langs sloppenwijken, prachtige gebouwen, hele mooie natuur, ontzettend veel zwerfhonden en nog veel meer. Maar dat was niet het enige bijzondere. Wat echt bijzonder was is het verkeer, zodeju wat een chaos. Ongelofelijk. Linksinhalen, rechtsinhalen, geen lichten op auto's, auto en trucks zonder deuren, trucks die midden op de snelweg stil staa, koeien langs de weg, zwerfhonden die plots oversteken, toeteren toeteren en nog meer toeteren, van de 1e naar de 4e rijbaan zonder richtingaanwijzers in 5 seconden... Heel gaaf om mee te maken:D!

Om 4:30 kwamen we aan op de campus. Ik slaap op een kamer met drie andere meiden, maar ze waren er alle 3 nog niet. Om 5:30 viel ik eindelijk in slaap, maar om 7:00 werd ik alweer wakker gemaakt door een overenthousiaste kamergenote uit Dubai! Vanochtend heb ik gedoucht (met koud water, het warme water doet het nog niet, meteen wakker=) en heerlijk ontbeten. Vandaag is er geen programma. Ik ga rustig mijn koffer uitpakken, wat slapen en zo meteen krijg ik een rondleiding van mijn tweedejaars. Het weer is hier trouwens prima, rond de 20 graden en droog. De campus is echt zo mooi! Heel erg veel groen, alsof je in een regenwoud zit. Tussen de bomen staan onze huisjes, die allemaal verbonden met elkaar zijn door mooie paden. Het uitzicht is echt ONWIJS gaaf! Ik zal tijdens de rondleiding wat foto's proberen te maken en die op de weblog zetten!

Liefs, Camilla

Reacties

Reacties

Jorian

Als ik het zo lees, is het best wel gaaf om daar te zijn! :O
Veel plezier met die rondleiding vandaag, en wel foto's maken he!

Tessa

Het klinkt geweldig Camil! Geen idee of je mn mailtje nog hebt gelezen, maar heel veel plezier en geniet ervan!

Quinten

Hee Camilla! Leuke blog, echt vet om te lezen hoe het daar is, zeker omdat mij India ook supervet leek. Ik zit nu in Mostar en het is ook top! Veel plezier nog daar!

Marieke

Wow, het klinkt echt heel leuk allemaal Camil! Ik kan niet wachten om foto's te zien.

Tamar

Supervet Camil!
Ik ben benieuwd naar de foto's een heel veel plezier nog deze eerste paar weken enzo (:

Laura

wauw meis wat een avontuur! Wat ziet het er mooi uit op de foto's.
We gaan je volgen..............
dikke X

Yentl

wowww wat klinkt dat super zeg! ben benieuwd wat je deze hele week hebt gedaan!
xxxxx

MIA IN BOSTON

Hi Camilla
Ja ik weet precies wat je meemaakt .Vergeet de heilige koe niet .Het ruikt er inderdaat anders ,en het verkeer is chaos ,maar dar maakt alles zo interresant .Zeg mijn neefje woont in DUBAI .Hij is getrouwd met een vrouw uit YEMEN.Veel plezier MIA

MIA IN BOSTON

ganisgh is prachtig op logo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!