camilla.reismee.nl

Laatste Les

Alias, AQ lockdown!! Gisteravond met alle tweedejaars in de aula ontmoet om de Muwci versie van de examenstunt voor te bereiden. Het is lang niet zo uitgebreid als we in Hageveld gewend waren, maar nog steeds super leuk! Het hele schoolgebouw was geblokkeerd met stoelen, touwen en tafels en overal hingen posters in de richting van ‘jullie kunnen ons nooit vervangen\'. Zes uur \'s ochtends werden alle eerstejaars wakker gemaakt door de leraren met het bericht dat er studenten missen en er een headcount gedaan moest worden. Alle arme slaperige koppies in pyjama\'s op de parkeerplaats om vervolgens heel ander nieuws te krijgen... jullie jaargenootjes zijn gekidnapt en jullie moeten ze bevrijden in het schoolgebouw! We hadden onze eerstejaars zwaar onderschat: ze waren binnen vijf minuten binnen... dan maar een groot water gevecht met het water uit de vijver! Na afloop van het gevecht komen er plots een boel witte lichaampjes bovendrijven... oeps, vergeten de vissen eerst uit de vijver te halen. De schade was 4 kikkers, 2 karpers en zo\'n 80 kleine visjes... oeps. Het was desondanks een heel geslaagde ochtend!

De laatste les in de middelbare schooltijd zit er dus op, en de studieperiode voor de eindexamens is begonnen! Iedereen heeft officieel een klaslokaal toegewezen gekregen om te studeren, wij hebben een superleuk klaslokaal met leuke mensen, dus zie er helemaal niet zo tegenop!

Het vak kunst eindelijk afgesloten, maandag was de opening van de eindtentoonstelling. Helaas heb ik niet zo heel veel fotoruimte meer over op reismee, maar ik alle foto\'s al bijna thuis op mijn eigen laptop laten zien. Woensdag was de acrobatics show, daar zal ik wel een foto van posten als ik er een krijg binnenkort, want er zijn weinig mensen die vonden dat die activiteit iets voor mij was;). Gister de football wordcup, ons team (de rest van Europa en het Midden-Oosten, oftewel de rest van de wereld) doen het vrij goed! Volgende week voor de derde prijs. Vandaag een waterpolotoernooi en ‘capture the flag\' en maandag de Latin Dance show! Sportief weekendje dus, goed begin van de studieperiode. Nu op naar Pune, de bus vertrekt over een halfuur - of uur - of kwartiertje, dus ga snel ontbijten!

Liefs, Camilla