camilla.reismee.nl

Zwemmen!

Het regenseizoen is eindelijk over! Dat betekent: zwemmen! Het zwembad is ongeveer 1,5 week open en ik heb nog geen dag gemist. Het weer is nu echt perfect hier. Als een warme lente in Nederland, ongeveer 20-25 graden met een heerlijk zonnetje (jaloers?). Nog even genieten, want in de zomer kan het heel erg warm worden.
Veel mensen vragen hoe het eten hier is. Het is heerlijk! We krijgen drie maaltijden per dag: ontbijt, lunch en diner. Tussen bepaalde tijden kan je naar de cafetaria gaan om eten van het buffet te nemen. Voor ontbijt zijn er onder andere cornflakes, muesli, eieren en brood. Lunch en diner zijn beide warme maaltijden, allebei even lekker. Tussen de foto's heb ik het menu van een paar dagen gestopt. Ondanks het goede eten kook je heel vaak zelf, zo hadden we afgelopen week een Indonesisch-Nederlands diner. Dan weet je pas hoe Gado Gado hoort te smaken, als het niet uit een Knorr-wereldgerecht-pakje komt.
Even over school: kleine verandering in de vakken. Ik heb psychologie verandert in wereld religies. Het is een super interessant vak omdat je met mensen in de klas zit die buddistisch, joods , moslim of joods zijn. Met de Engelse taal gaat het prima, al stukken beter geworden. Een grappig verhaaltje: Mijn kamergenoten zeggen dat ik praat in mijn slaap. Ze verstaan het meeste wat ik zeg, omdat ik in het Engels praat!
De afgelopen twee weken waren een beetje saai. School, triveni's, karaokenight op donderdag, Paud op vrijdag, Pune op zaterdag en net SundaySpotlight. Gelukkig hebben we over 2 weken weer een weekje vakantie, maar ik heb nog geen idee waar ik heen wil. Over een maand hebben we een 10-daagse projectweek, en dan ga ik naar Calcutta! Een treinreis van 34 uur, dat wel, maar dat schijnt het absoluut waard te zijn! Ik hou jullie op de hoogte=)

Reacties

Reacties

Jorian

Ja ik ben jaloers op dat warme weer:c
Wat is dat Gado Gado eigenlijk voor eten? Nog nooit gegeten:$
Het ontbijt klinkt erg lekker! Had ik maar zoiets:x
En met dat wereld relegies, zit je dan ook met Christenen/katholieken/protestanten in de klas, of alleen die religies?
En wat jij daar saai noemt, dat hebben wij hier niet hoor:x Hier is het pas saai ;d Alleen vorige week zaterdag naar efteling met hema was leuk:x
Calcutta is toch de hoofdstad van India ofzoiets?:p Die treinreis is wel ziek lang, hopelijk heb je een beetje lekkere plek dan!

Xx

Charlotte

Lieve Camilla,

Wat jij saai vindt is voor ons drukdrukdruk! We zitten nu midden in de pep en vandaag hebben we natuurkunde gehad (ging niet heel goed... denk een 6,5...). Heb nu een kleine pauze genomen in het leren om jouw dit berichtje te sturen, maar ik moet nog heeeeeeel veel doen. Wiskunde en Frans ken ik voor morgen, maar moet scheikunde vast goed gaan doornemen voor woensdag en biologie leren voor donderdag, omdat ik scheikunde midden op de dag heb op woensdag. Dan heb ik na het tentamen geen tijd om biologie, economie en engels monedling te leren voor de volgende dag. Dat moet ik nu ook nog doen: Engels mondeling in elkaar zetten!!Hooooo de pepstress is weer begonnen :$
Ik zou het heerlijk vinden om nu even jouw superdeluxe zwembad met mooi weer te springen en even niet aan al doe tentamens te hoeven denken!
Het eten klinkt zo te horen erg goed :D, ik krijg er nu al trek van :P. Ik weet niet of je het al wist, maar we hebben een yoghurtautomaat op school gekregen! IK heb het nog niet geprobeerd maar je kan uit heel veel dingen kiezen zoals aarbeienyoghurt, blanco, banaan en sinaasappel. En dan kan je 4 soorten muesli er bij doen!
Ik moet weer door met leren, en ja wij kijken ook heeeeel erg uit naar volgende week, want dan is de pep voorbij en hebben we vakantie :)
Succes met de lange treinreis, maar je kijkt vast je ogen uit onderweg (houd je dus makkelijk vol, en anders kan je nog lekker lang slapen ;))

Ciao!! Charlotte

yentl

waaaahh eindelijk zwemmen!! daar heb je wel ff op moeten wachten zegg! Bij ons het totaal geen lekker weer! de herfst is echt begonnen nu. Net als de pep week. deze week ff hard leren en dan volgende week lekker herfst vakantie.
Trouwens.. wat onwijs grappig om te lezen dat je zelfs in je slaap in het engels praat. Ik heb vrijdag een engelse boek presentatie en ik kan er nu al niet meer van slapen.
en hoe zit het met de gitaarless!?
xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!