camilla.reismee.nl

UWC Week

Deze week was UWC week! Dat betekent dat elk continent zijn eigen ‘dag' mocht organiseren.. Zondag begon de week met een ‘bondingfire', een kampvuur (inclusief marshmallows=) met iedereen van de campus. De dag begon zoals elke dag met school, en daarbij dus ook wiskunde toetsen, Spaans mondelingen en deadlines voor essays. Na school waren er superleuke workshops uit allerlei landen met aan het eind van de dag een thema diner met voedsel uit het werelddeel. Ik heb meegedaan met American football, Mexicaans koken, Afrikaanse regenlaarzendans, Nepalse Momo's maken en gingerbread bakken. Wij als Nederlanders hebben een discussie over de legalisatie van softdrugs gegeven en een cursus over Sinterklaas gedaan (inclusief pepernoten bakken!). Sinterklaas wordt dit jaar niet overgeslagen hoor! We hebben een pakket van het Nederlands nationaal comité gehad (van waaruit we geselecteerd zijn) met pepernoten, marsepein, chocoladeletters en... gedichten! Maandag gaan we tijdens de ‘college meeting' verkleed als Zwarte Pieten en Sinterklaas om een gedicht aan de school voor te lezen waarin staat dat iedereen 's avonds zijn schoen moet zetten! En dan hopen dat Sinterklaas ook eventjes naar India komt om hun schoenen met pepernoten te vullen...

De voorbereiding voor kerst zijn ook aan de gang. Iedereen heeft een ‘Christmas Buddy' toegewezen gekregen. Het is de bedoeling dat je jouw buddy anoniem ‘verwent' tot en met het kerstdiner op woensdag. Zo heb ik mijn buddy bijvoorbeeld een ontbijt op bed gegeven. Ik heb heel veel mazzel met degene die mij ‘buddiet', want ik heb tot nu tot elke dag een kleine verassing aangetroffen in mijn kamer! Het is superleuk, het maakt je dag spannend... Onder andere chocolade, briefjes met ‘Have a nice day', een naar het Nederlands vertaald gedichtje. Woensdag vinden we uit wie het is, ben benieuwd...

Over precies 1 week is het zover, dan stap ik in het vliegtuig naar huis! Ik kijk er naar uit om even geen rijst te eten, niet wakker te worden van mijn kamergenoot haar wekker en natuurlijk om iedereen weer eventjes te zien. Zaterdag kom ik om 14:00 aan, dus tot snel!
Liefs, Camilla

Reacties

Reacties

Karin

Waauw, jij hebt een supercool leven, ik hoop dat ik volgend jaar ook naar een UWC mag

Sylvia

Yehh, nog een weekje! En ook leuk nieuws is dat we vandaag weer een kaart van je hebben gehad, uit Calcutta!
En leuk hoor dat idee van het schoentje zetten, we zullen een paar Pieten die kant op sturen :)

Tessa

Hee lieve Camil!
Haha, super leuk alles rondom Sinterklaas! Zo mis je niets!
Tot gauw in Nederland, kom je even langs op school?
xxxxx

oop

hoy camillzzzzzz: Ik zie nu pas je laatste verhaal van 2 november.
Natuurlijuk weer met genoegen gelezen.
Als je zo door gaat in die twee jaar met je verhalen,kun je het bundelen tot een schitterend boekwerk.
Eerst even op vacantie naar huis en allen die je hier dierbaar zijn.doei Ooooooooooop

Wenling

Nog maar heeel kort !!! :)
Tot heel snel! Ik moet je van alles vertellen ;)
Heel veel liefs en een fijne reis!
Xxx

Sylvia

Nog één nachtje slapen en dan vertrek je.
Nog twee nachtjes en dan slaap je weer thuis in je eigen bed.
Goeie reis!

marcel

WELKOM THUIS !!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!