camilla.reismee.nl

Eventjes thuis

Een warme douche, een zacht bed, geen piepende wekkers van je kamergenoten - heerlijk eventjes thuis. Zaterdag ben ik samen met Shanina (jaargenootje uit Maassluis) aangekomen op Schiphol. Met open armen en ballonnen ontvangen door oma, mama, papa, tante Irene, nichtje Leonie, Yannick, Vivian en 3 vriendinnetjes. Het viel mama meteen op hoe smoezelig ik eruit zag, inclusief gat in mijn broek. Had nou eenmaal geen broeken meer zonder gat erin – het was weer even wennen aan de niet-Mahindra-College-standaarden van er ‘leuk’ uitzien.

Ik heb me prima vermaakt deze week, nog niet aan vervelen of écht uitslapen toegekomen. Twee keer (op de fiets in de oerhollandse wind en regen) naar Hageveld gefietst, een waterpolowedstrijd en twee trainingen bijgewoond, kijken hoe de amandelkrullen er bij Long Island uitzien en een dagje naar het UWC in Maastricht geweest.

Al met al toch het gevoel alsof ik niet weg ben geweest. Ook al heb ik totaal geen problemen straks weer terug te gaan, nu eerst een maandje (tot 6 januari) genieten van het thuis zijn!

Alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Reacties

Reacties

oop

hoy camilzzzz:
Fijn je weer gezien te hebben in Holland.
ondertussen ben je alweer op de campus.
Ook weer met je reisverhalen blijf ik je natuurlijk volgen.
liefs Oop

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!