camilla.reismee.nl

Back in India!

Na een heerlijke maand thuis (die supersnel voorbij is gegaan), vol met leuke dingen als een paar dagen Zeeland, kerstdiners, Nieuwjaarsduik, fietsen en bruine boterhammen met hagelslag eten vertrok ik vrijdagochtend weer naar India. Om 2 uur 's nachts kwam ik aan in Mumbai, waar een vriendinnetje, die in Mumbai woont, mij met haar vader kwam oppikken. Helemaal moe van het reizen ben ik in haar huis in slaap gevallen en hebben we tot 1 uur 's middags uitgeslapen. Eerst weer heerlijk Indiaas gegeten (rijst, natuurlijk) en toen met haar ouders richting de campus vertrokken. We kwamen midden in de nacht aan, mijn kamergenootjes lagen al te slapen. Zondag kwam iedereen in de loop van de dag aan en het was HEERLIJK iedereen weer te zien en alle verhalen te horen.

Even om iedereen jaloers te maken: het weer is hier heerlijk. Volop zon, maar absoluut niet te warm, 's ochtends moet je echt nog wel een trui aantrekken en 's middags kan die lekker uit, als een warme lentedag in Nederland. Deze week zijn er geen triveni's (alle activiteiten, dus helaas ook geen Manavya) om rustig aan de nieuwe periode te beginnen. Daarom een lekkere paar dagen gehad die vooral bestonden uit iedereen te zien en te spreken. In het begin moest ik wel ontzettend wennen aan het Engels praten, maar gelukkig is dat nu al weer normaal geworden. Ook al was het een super maand thuis (bedankt iedereen=), het is fijn om weer terug te zijn!


Liefs,
Camilla

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!