camilla.reismee.nl

Pakketjes voor Manavya

Heel erg bedankt iedereen die Yannick geholpen heeft 54 pakketjes bij elkaar te sponsoren voor Manavya! Eergisteren zijn we met de groep naar het tehuis gegaan om de pakketjes, die ik in mijn koffer vanuit Nederland had meegenomen, uit te delen. Het was een groot succes! Zeepjes, tandpasta's, tandenborstels, zeepdoosjes, allemaal handig, maar het leukste waren toch wel de frutsels van de verpakking, de stickers en natuurlijk de ballonnen! Kijk maar naar de foto's, dan zie je hoe leuk ze het vonden!

Een nieuw semester betekent ook dat je je triveni's kan veranderen. Ik ben vrijwel bij dezelfde activiteiten gebleven (zwemmen, fitness, yoga, Manavya), alleen heb ik gitaar maar laten vallen. Verder ben ik bij de ‘Linking Group' gegaan, een groep die gemaakt is om de studenten met elkaar te ‘linken' met behulp van bijvoorbeeld feesten. De hele UWC-week van voor de kerstvakantie was bijvoorbeeld georganiseerd door deze groep. Ook ben ik nu in ‘Paper Making'. We halen al het gebruikte papier van iedereen op, vermalen het tot papierpulp en maken er nieuwe vellen papier van.

Zoals ik vorige week al zei, het weer is perfect. 'S ochtends truien aan en 's middags korte broeken (nou ja, voor de Europeanen en de Amerikanen dan, de Indiërs vinden het VEEL te koud en verklaren ons voor gek). Om het nog leuker te maken: volgende week hebben we een korte vakantie van donderdag tot zondag. Ik ga met een groep van zeven (Israel, Engeland, Amerika, Denemarken, Duitsland, Alaska) naar Gokarna, een dorpje aan de kust van de Arabische Zee, vlak bij Goa, en ja, met witte stranden en palmbomen! Dat wordt lekker...

Liefs,
Camilla

Reacties

Reacties

Marion

Mazzelaar! Leuk hoor, ben blij dat ik nu de site heb en je dus kan volgen.

Succes en zie uit naar je verhaal(en)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!