camilla.reismee.nl

Gokarna

Vanochtend zijn we met de bus teruggekomen van de 4-daagse vakantie naar het strand van Gokarna. Het was in een woord super en in drie woorden zon, zee en strand. We stonden 's ochtends op en hoefden alleen maar de deur van onze uit-palmbomen-gemaakte-strandhut open te doen om op het strand te lopen. Donderdagochtend kwamen we aan na een busreis van 12 uur, waardoor we nog net de zonsopgang konden zien, zaterdagavond vertrokken we weer. We stonden op, aten ontbijt, zwommen, aten lunch, hielden een siësta, zwommen en lazen een boek, aten diner, zwommen nog meer en kaartten. Niet veel te vertellen dus! De foto's zeggen genoeg denk ik.

Een foto heeft wel wat uitleg nodig, de foto waarop je mensen in witte kleding uit een boekje ziet lezen. Een Israëlisch meisje uit onze groep nam ons mee naar een Jewish Chabad huis - een gasthuis, opgezet door een Israëlische organisatie om reizende Joden gratis onderdak en eten te geven. Onze groep werd uitgenodigd voor een diner. De avond begon met Joodse gebeden en gezang, waarna we overheerlijk voedsel kregen aangeboden. Het was een hele bijzonderde ervaring en zoals je begrijpt, een heerlijke minivakantie! Nu is het weer tijd voor school , het wordt een drukke week met proefwerken, essays en triveni's.

Liefs,
Camilla

Marieke

Die foto's zeggen inderdaad genoeg hoor! Wat ben ik jaloers zeg, jij zit op zo'n mooie plek en ik lig hier met de griep in het koude NL! Ik vind het echt geweldig voor je Camil, geniet er van!

Liefs!