camilla.reismee.nl

De afgelopen 3 weken

Plots realiseerde ik me dat ik door alle drukheid van week een hele tijd niets op de blog heb gezet! Geen zorgen, alles gaat goed, er is alleen niet zo heel veel bijzonders gebeurt in de afgelopen weken. De tijd vliegt voorbij, er zijn nog maar 12 weken tot het eerste jaar afgelopen is! De leerlingen uit Nederland die zich dit jaar hebben opgeven kregen afgelopen woensdag te horen of ze door de eerste ronde (papieren) ronde waren. Het is natuurlijk niet zo dat er in de afgelopen weken niets gebeurd is... Trivenis, school, Valentijnsdag, een sterrenexpeditie (we hebben een hele grote en goede telescoop op school, en met de natuurkundeleraar hebben we Mars, Venus en Jupiter gezien!) en allerlei andere leuke activiteiten. Zo was er gister ook een kunsttentoonstelling waarvoor alle eerstejaars een kunstwerk moesten tentoonstellen. Ik zal proberen of ik binnenkort een foto op de blog kan zetten van mijn kunstwerk.

Verder is er een Nederlandse groep studenten van een school uit Hilversum opbezoek. Zij zullen de komende week vrijwilligerswerk doen in de buurt van de school. Een van de studenten had ik al ontmoet tijdens de selectie groepsdag, dus die had hagelslag en stroopwafels meegenomen, net wat ik nodig had sinds de voorraad van thuis redelijk op was. Morgen gaan we zelf stroopwafels proberen te maken, eens kijken wat dat wordt...

Nog een weekje school en dan hebben we een week vakantie! Ik ga met Wacuka (uit Kenia, waar ik ook mee naar Bangalore ben geweest) naar Kerala, een van de staten in het zuidwesten van India. Het wordt een lange reis (heenweg 41 uur), maar we hebben elkaar en we hebben er superveel zin in! Ik zal de verhalen meteen op de blog zetten!


Liefs,
Camilla

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!