camilla.reismee.nl

Zon, rennen en eerstejaars!

Terwijl het weer bij jullie weer lekker warm aan het worden is, is de temperatuur hier ook aan het stijgen. Deze week was het heel warm met temperaturen tot 40°C! 's Nachts is het heerlijk om buiten te zijn, maar overdag... poeh. Heel erg jammer dat juist op dit moment het zwembad ‘lek' is en de komende paar weken waarschijnlijk gesloten blijft.

Gisteren werd er een sponsorloop gehouden om geld op te halen voor beurzen voor het UWC. Gesponsord door het Israëlische nationale comité, zijn we met zo'n 20 studenten naar Paud gerend, en iedereen kwam uiteindelijk aan! Een hele prestatie, zo'n 7 kilometer, in de hitte door de bergen! Het was heel mooi om te zien hoe iedereen elkaar steunde, en nadat iedereen was aangekomen een grote afterparty in Paud natuurlijk (met het zweet nog in de kleren=).

Onze tweedejaars zijn bijna klaar met school, nog twee weken te gaan en dan gaan ze de studieperiode voor de examens in! Dit betekent dat alle coördinator-taken van triveni's overgedragen zijn aan de eerstejaars. Zelf coördineer ik nu paper making, zwemmen ennn... Manavya! Dit betekent dat we (samen met de andere coördinators) de sessies gaan organiseren, jeeps boeken, doelen zetten, zorgen dat iedereen komt etc. etc. Langzamerhand komen we te weten wie onze ‘eerstejaars' worden, zo weten de Duitsers en de Noren het al. Volgend week zijn er interviews op campus van het Indiase nationale comité voor de nieuwe studenten, dus wij zijn dan een weekendje + maandag vrij om te gaan en staan waar we willen. Waarschijnlijk wordt het kamperen in de buurt van de campus=). Verder gaat alles zijn gangetje, druk met school, trivenis, andere super leuke activiteiten en proberen genoeg slaapte krijgen.

Geniet van het lekkere weer=)
Camilla