camilla.reismee.nl

Happy Birthday

Een ‘happy' birthday was het zeker! Eigenlijk een dubbele verjaardag, eentje van thuis met alle lieve mailtjes, kaartjes en het pakketje van pap, mam en Long Island en eentje hier met alle felicitaties. Vrijdagavond, na de ‘football worldcup of Muwci' (ik was natuurlijk in het team FC Tall von Blonde; Scandinavië en Nederland) kwam ik aan in mijn kamer waar een mega taart (4 lagen) klaarstond. Ik werd meegenomen op het dak voor een heerlijk diner met kaarsjes en allerlei lekkere gerechten. Toen we het zelfgemaakte toetje ophadden werd ik ontvoerd naar de pagoda (een soort tempeltje, 10 minuten lopen van campus) waar zo'n 15 mensen klaarstonden met nóg meer taart, poffertjes, pannenkoeken en koekjes. Toen was het wachten tot 12 uur, het moment waarop ik eindelijk 17 werd! Alsof ik nog niet ontplofte van de suiker, was er nog meer taart, liedjes, cadeautjes (o.a. een fotoboek met superveel leuke foto's erin van de reistrips ennn... ze hebben een ster naar mij vernoemt aangezien ik zo van sterren hou!) en gekke Muwci rituelen (ik bespaar jullie de details). De verjaardag was de dag ervoor gevierd aangezien we gistermiddag op een hike gingen naar de beroemde en beruchte ‘Mount Wilkinson'. De hike was bedoeld als een oefening voor volgend jaar, samen met een paar mensen organiseer ik de oriëntatieweek voor de eerstejaars, waarvan een onderdeel in het midden van het regenseizoen 1 nacht op die berg slapen! 2 uur lopen, vuur gemaakt (zonder aansteker of lucifers, haha) pasta gegeten, chocomel gedronken en stroopwafels gegeten terwijl we naar volksverhalen van over de hele wereld aan het luisteren waren. Vervolgens onder de heldere sterrenhemel in slaap gevallen, het was zo ontzettend mooi om naar de sterren te kijken, aangezien er geen licht in de buurt was en we vrij hoog op een berg zaten, wauw. 's Ochtends opgestaan, van de resterende chocolade broodjes gemaakt en teruggelopen. Vandaag een heerlijk rustig dagje gehad met nagenieten van gisteren. Het was echt een superverjaardag, dankjewel iedereen=)!


Groetjes,
Camilla

PS. Dit is nog een leuk filmpje om te kijken! Er was 3 weken geleden een dag op school waar je voor het goede doel (van het haar werd onder andere pruiken gemaakt voor zieke kinderen) je hoofd kaal kon laten scheren!
http://www.youtube.com/watch?v=CYLasPHhvVg

Reacties

Reacties

Dagmar

nog gefeliciteerd:) en bedankt voor de waarschuwing.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!