camilla.reismee.nl

Het laatste Weekend

Na een maand de blog verwaarloosd te hebben door een drukke tijd met examens, voorbereiding voor het profielwerkstuk en plannen voor reizen, is het de laatste zaterdag in Muwci voor dit schooljaar. Net klaar met alles inpakken, dus even de tijd snel nog wat op de blog te zetten. Vanavond is de diploma uitreiking van onze tweedejaars, de gene voor wie deze zaterdag de allerlaatste is hier in Muwci. Er hangt een hele rare sfeer, gisteren waren er al een paar mensen in tranen (ja, ik ook) want het zijn toch de mensen met wie je een heel jaar samen hebt geleefd! 's Ochtends samen tandenpoetsen, 's middags samen studeren, 's avonds samen thee drinken...

We weten onze nieuwe kamergenootjes al voor het volgende jaar, waar ik superblij mee ben. Een meisje uit Slowakije en een meisje uit Japan (die half juni naar Nederland komt!). Ons 4e kamergenootje wordt een eerstejaars, waarvandaan weten we nog niet. Morgen vertrekken van campus met de bus naar Mumbai. We (met 4 meiden) slapen 3 nachten in Mumbai voor we de trein naar Delhi nemen (35 uur in de trein=)! In Delhi blijven we maar 1 nachtje, omdat het heel erg warm is. We trekken door naar het noorden en hopen wat van de Himalaya's te zien! Terug naar Delhi langs de India-Pakistan grens om vervolgens de vlucht naar thuis te pakken! 6 juni land ik op Schiphol, en 2 uur later land een vriendinnetje uit Alaska, die een paar dagen blijft logeren. Zin in de zomer=).