camilla.reismee.nl

Back in India

De 2,5 maand zomervakantie die ooit zo oneindig leek is alweer voorbij. Van de goede voornemens voor schoolwerk is niet zoveel terechtgekomen, maar in plaats daarvan superveel leuke dingen gedaan en meegemaakt:). Ons huis was een hotel voor buitenlanders deze zomer, vrienden van school uit Alaska, Japan en Engeland, Vivian's Noorse vrienden en haar gastouders uit Amerika, het was heel erg leuk om andere mensen wat van ons eigen kleine landje te laten zien, je wordt helemaal trots op de platte uitzichten, dijken en fietspaden! Verder nog een keertje naar Hageveld en waterpolo geweest natuurlijk, met pap, mam, Viev en Yannick nog een weekje naar België en vorige week 5 dagen naar Engeland, de Olympische Spelen. Het was echt supergaaf, vooral woensdagavond toen we het Olympic Park ingingen om een avond in het Olympische stadion naar hoog- en verspringen, speerwerpen, hordelopen en sprinten te kijken. Bolt en Blake zien winnen, maar het leukste was de sfeer die er hing, zó gezellig en sportief! Toevallig zag ik op weg naar huis ook nog even Epke Zonderland, helaas zonder zijn medaille.

Donderdagavond thuis gekomen, vrijdagochtend nog snel heeeel veel bruine boterhammen met hagelslag en kaas gegeten, want die zal ik het komende jaar niet meer zien. Zaterdagmiddag veilig aangekomen op campus, het was echt heel leuk om iedereen weer te zien en te knuffelen, maar wel raar dat de tweedejaars er niet meer zijn en over 2 weken vervangen worden door de eerstejaars. Het weer: zo'n 23 graden met spontane hoosbuien. Het regenseizoen is weer begonnen, en hoe... regenlaarzen en paraplu als eerste uitgepakt, alles weer lekker vochtig of met een beetje pech nat en de kikkers hebben hun plaats in de douches weer gevonden!

Leuk dat jullie de weblog weer lezen, zal ‘m proberen bij te houden met verhalen en foto's! Tot over een jaar dan maar!

Dikke knuffel, Camilla

Julie

aah wat leuk om te lezen! Ga er maar een fantastisch jaar van maken en doe liefs aan iedereen!

Oop

Hoy Camilzz: Fijn dat je weer goed bent aangekomen.
Maak er wat van, na een zo te lezen een mooie vacantietijd.
Groetjes Oop