camilla.reismee.nl

130 nieuwe gezichten

Een tsunami van firstyears, zo kun je het wel noemen! Na de rust en vrede van de eerste twee weken met alleen de tweedejaars op campus, was het vorig weekend tijd om in Mumbai de eerstejaars op te pikken. 130 nieuwe gezichten, opgehaald door de lieve tweedejaars die 12 uur in de bus zaten om ze te welkomen op Mumbai airport, verstrooid en opgewonden voor de komende week, de oriëntatieweek! Tweedejaars hadden gewoon school, dus voor ons was het bikkelen om onze firsties een net zo gave week te geven als wij vorig jaar hadden.

Het hoogtepunt van de week was waarschijnlijk toch wel de Mount Wilkinson Hike. Beladen met tenten, 150 liter water, pasta, melk en chocolade voor de warme chocomel met z'n allen de berg op (zie de foto's). Het was supergaaf, volgens mij had iedereen het naar z'n zin, vooral omdat we heel veel mazzel hadden met het weer (het is nog steeds het regenseizoen). Het was wel even doorzetten voor de tweedejaars, 14:30 weg, 17:00 daar, koken, kampvuur, 00:00 slapen, 5:00 op, 6:00 weg, 7:00 op school, douchen, ontbijten, 7:30 tot 14:00 naar school en toen hup om 14:30 weer op weg naar de top van de berg, en dat 3 keer!

In het weekend uitslapen is er ook niet van gekomen, zaterdag na de hike met de firsties naar Pune voor een introductie van de riksjas, het totaal ongeorganiseerde leven in de stad, Indian streetfood (ze hadden tranen in de ogen van de pittigheid, blijkbaar heb ik toch wat uithoudingsvermogen opgebouwd...) en nog veel meer wat de stad te bieden heeft met een inwonersaantal van ongeveer 5 miljoen mensen. 's Avonds weer laat naar bed vanwege de firstyears show, zondag niet kunnen uitslapen: mudgames op het voetbalveld om 6:00 's ochtends en zondag was het tijd voor de tweedejaarsshow! Het was dus een superleuke & drukke week (voor bewijs, check de foto van mijn agenda), zonder al te veel slaap, dus vanavond vroeg naar bed!

Het echte MUWCI leven is weer begonnen!!!

Liefs,
Camilla
Nog even een filmpje als een onderdeel van de tweedejaars show: