camilla.reismee.nl

Back on Campus, voor de laatste keer!

Na een superreis gehad te hebben met pap, mam, Vivian, Yannick en Leonie, weer terug ‘thuis\', op campus. We zijn voornamelijk naar Zuid-India geweest, maar ga er niet te veel over vertellen, want voor die verhalen hebben we een aparte blog bijgehouden: www.vanwirdum.reismee.nl. Ze zijn nu twee uurtjes geleden vertrokken, wat wel even moeilijk was. Gelukkig werd ik in mijn kamer vrolijk ontvangen door lieve kamergenootjes een hele grote, uit Holland meegebrachte, koffer vol met stroopwafels, hagelslag en Nederlandse boeken!

Tas uitgepakt en de was al gedaan, dus kan helemaal fris aan de laatste schoolperiode beginnen. In deze eerste twee weken ga ik er meteen even hard tegen aan: universiteitaanmeldingen afschrijven en mijn profielwerkstuk afmaken staan boven aan het lijstje. Gelukkig zijn de leuke dingen ook nog niet afgelopen: vanavond is er alweer een verjaardag van mijn huisgenootje! Dat betekent wel tot 12 uur opblijven en nog snel een taart in elkaar flansten (zonder boter?), maar ach, zo raak ik snel weer aan het ‘Muwci leven\' gewent!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!